De Panne promoot zichzelf in nieuw toeristisch filmpje

Redactie KW

Toerisme De Panne stelde deze week zijn toeristisch filmpje voor. Gedurende zes minuten legt het al zijn troeven op tafel in een feelgoodprent.

“We brengen jong en oud in beeld. Zo volgen we een jong koppeltje dat elkaar leert kennen in onze gemeente maar even goed een gepensioneerd paar dat onder meer de Dumontwijk ontdekt”, zegt toerismeschepen Bram Degrieck (CD&Vplus). “‘365 De Panne’ heet ons filmpje. Dat betekent dat we onze gemeente gedurende de vier seizoenen tonen. Hier valt namelijk op elk moment wel iets te beleven. Al onze troeven tonen in zes minuten is niet mogelijk maar wie goed kijkt, zal heel veel herkennen. Het strand, de markt, de mountainbikeroute, het zeilwagenrijden, de schaatspiste, festival aan zee, de natuur enzovoort. Plopsaland tonen we niet want we willen net tonen dat De Panne meer is dan dat pretpark alleen.”

Het toeristisch filmpje zal via sociale media verspreid worden maar ook te zien zijn in bijvoorbeeld de Toerismobiel. Een aantal mensen figureerden erin zoals Nadia De Vos en Francis Soenens uit Blankenberge. “We kenden De Panne wel maar dankzij dit project hebben we heel wat verborgen pareltjes ontdekt zoals het Westhoekreservaat”, blikt Nadia terug. “De Panne is een erg kindvriendelijke gemeente met ontzettend veel ruimte.”

Bekijk de knappe promofilm van De Panne hier:

(GUS)

https://www.youtube.com/watch?v=i9YNBg4Fw9M

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier