"We groeiden de voorbije jaren aanzienlijk en dat zorgde ook voor wat groeipijnen", stelt Chris Debyser. "Die buigen we nu om naar een geoptimaliseerde en duurzame dagelijkse werking. We leggen hiermee een vernieuwde sterke basis waarbinnen we onze interne structuur en professionalisering verder optimaliseren en opdrijven. We willen voor de klant een partner en coach zijn waarbij we streven naar excellentie in al haar facetten en doorheen de hele organisa...

"We groeiden de voorbije jaren aanzienlijk en dat zorgde ook voor wat groeipijnen", stelt Chris Debyser. "Die buigen we nu om naar een geoptimaliseerde en duurzame dagelijkse werking. We leggen hiermee een vernieuwde sterke basis waarbinnen we onze interne structuur en professionalisering verder optimaliseren en opdrijven. We willen voor de klant een partner en coach zijn waarbij we streven naar excellentie in al haar facetten en doorheen de hele organisatie. Met één doel voor ogen: tastbare meerwaarde creëren voor klanten en partners. Onze mensen zijn in dit verhaal mee de driver achter de dagelijkse werking en activiteiten. Onze signatuur wordt er één van excellent maatwerk met oog op verdere professionalisering en groei. We blijven inzetten op kernwaarden als snelheid, proximiteit, kwaliteit en transparantie. Om die ambities waar te maken, had ConXioN nood aan versterking van het management."Jelle Vervaeke, afkomstig uit Waregem, die IT-wereld door en door kent, wordt COO. De voorbije tien jaar was hij aan de slag bij Realdolmen waar hij het groeiproces mee begeleidde. "Het is een hele eer om bij ConXioN te kunnen werken", vertelt Jelle Vervaeke. "Deze nieuwe uitdaging start ik vol goesting in dit sterk groeiend en vernieuwend bedrijf. Mijn ambitie is om dit groeibedrijf naar een nog hoger niveau te tillen, richting operationele excellentie. Intrinsiek zijn alle elementen aanwezig om dat te realiseren. We willen de steeds toenemende verwachtingen van onze klanten overtreffen. Het ConXioN Experience Center, powered by Microsoft, is hier een eerste goed voorbeeld van."Filip Van Tongel, afkomstig uit Middelkerke, verdiende eerder al zijn commerciële strepen bij diverse bedrijven en wordt CCO. "Mijn opdracht is meervoudig", aldus Filip Van Tongel. "In eerste fase leggen we de nadruk op een verdere verbetering van de interne samenwerking, waardoor de hele organisatie efficiënter zal worden. We zetten hierbij ook hard in op de skills van onze mensen, waarbij we verdere professionalisering nastreven. Onze klanten kunnen rekenen op een sterkere vakkundige service, op maat. 'Altijd streven naar beter', waarbij we ons elke dag in vraag durven stellen hoe we de klant nog beter kunnen begeleiden in hun digitale transformatie en dit met een innovatieve aanpak." (DRD)