Cameron en Tim veilen shirts van bekende sporters voor het Rode Kruis

Cameron Vandenbroucke en Tim Merlier. © Eric Flamand
Redactie KW

Cameron Vandenbroucke, de dochter van Frank Vandenbroucke, startte samen met haar vriend en Belgisch kampioen wielrennen Tim Merlier en het eventbureau Majestik het project Shirts 4 Life. “We willen door het veilen van truitjes van bekende sporters het Rode Kruis steunen en hen na het aflopen van de actie op 15 juli een zo groot mogelijk bedrag schenken om hun werking optimaal verder te zetten.”

De keuze voor het Rode Kruis werd gemaakt door het rennerskoppel in samenspraak met het Ieperse marketingbedrijf Majestik. “We kozen voor het Rode Kruis omdat we hen veel op sportmanifestaties zien en dat valt ons zeker op. Ook tijdens de coronacrisis staan ze niet stil, vandaar onze keuze om het Rode Kruis te steunen.”

Het goede doel willen ze steunen door zoveel mogelijk items van bekende sporters te veilen op hun website. Nu al vinden de liefhebbers op de website een gesigneerd truitje terug van zowel Cameron als Tim alsook Frank Vandenbroucke. “Het gaat over een truitje van Cinelli, de laatste ploeg van Frank geleid door zijn boezemvriend Nico Mattan”, vertelt Leylah Alliet van Majestik. “Verder bieden we ook truitjes aan van Emma Meesseman, Thomas Buffel, Brecht Dejaegere en drie van nog nader te bepalen Rode Duivels.”

(Lees verder onder de foto)

Leylah Allliet van het Ieperse marketingbureau Majestik met Tim en Cameron.
Leylah Allliet van het Ieperse marketingbureau Majestik met Tim en Cameron.© Eric Flamand

Het bieden op items van Shirts 4 Life kan nog tot en met 15 juli op de website www.shirts4life.be. Al het ingezamelde geld gaat integraal naar het goede doel. “Op het einde van de actie gaan we met een cheque naar het Rode Kruis en maken we het ingezamelde bedrag bekend”, aldus Leylah Alliet. “Het bieden is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt op de website. Heb je een bod geplaatst, maar komt er later toch nog een hoger bod op dat item? Dan ontvang je onmiddellijk een mail. Zo kan je alle updates over je te wensen product op de voet volgen.” (MD)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier