"Ik heb die briefkaarten telkens naar dezelfde adressen verstuurd. Ik gebruikte Zespri-zegels, zegels van conferenceperen, stickers van Chiquita- en Bonita-bananen. Ik heb nu een seintje gekregen van mijn goede vrienden Elke Doornaert en Maxim Engelrest uit Balegem dat zij de briefkaart met de Zespri-zegel hebben ontvangen, maar nog...

"Ik heb die briefkaarten telkens naar dezelfde adressen verstuurd. Ik gebruikte Zespri-zegels, zegels van conferenceperen, stickers van Chiquita- en Bonita-bananen. Ik heb nu een seintje gekregen van mijn goede vrienden Elke Doornaert en Maxim Engelrest uit Balegem dat zij de briefkaart met de Zespri-zegel hebben ontvangen, maar nog steeds de brief met de priorzegel niet hebben gekregen. De briefkaarten werden op vrijdag 27 december in Diksmuide gepost en op 2 januari is de eerste briefkaart aangekomen. Tot mijn grote verwondering is dat de briefkaart met de Zespri-zegel die ik van een gele kiwi heb gepeld. Van de briefkaarten met de priorzegels heb ik nog niks gehoord. Ik heb er nochtans ook 18 verstuurd.""Het doet me echt deugd dat bpost niks aanrekent voor mensen die graag fruit eten én dat deze brieven eerst aankomen. Een prachtig kerstgebaar van bpost. Ik betaald 97 eurocent voor de priorzegels. Voor een kiwi betaalde ik slechts 69 eurocent per stuk. Het komt dus 28 eurocent goedkoper uit door een zegel van een kiwi te nemen en je hebt er ook nog vitamientjes bij. Bedankt bpost voor dit mooie nieuwjaarsgebaar!"Volgens bpost glipte deze postkaart door de mazen van het net omdat die verstuurd werd in de drukke eindejaarsperiode. "Dit zijn foutjes die gebeurd zijn in de drukste periode van het jaar. Uiteraard zou dit niet mogen. Onze diensten werken zich uit de naad om toch alle post tijdig en correct te bezorgen.""De kwaliteitscijfers voor 2019 zijn beter dan die voor 2018, met name 96% voor priorbrieven en 99% voor niet-priorbrieven. Kwaliteit leveren is super belangrijk voor bpost en daar blijven onze mensen dag in dag uit op inzetten." (BC)