Volgens CEO Carol Devos was de verhuis een absolute noodzaak gezien de verhoogde vraag vanuit binnen- en buitenland. "Zowat 75 procent van onze jaaromzet gaat naar export en naar landen waar men temperaturen trotseert tussen de -20 en +50º C. We hebben distributeurs in 40 landen. TerraCottem® wordt in het buitenland vooral geprezen omdat het zorgt voor een productievere bodem (diepe wortelontwikkeling), voor een verhoogde overlevingsratio (hoge weerbaarheid tegen droogtestress en ziektes), en bijgevolg ook voor een kosteneffectieve en duurzame plantengroei."

De overige 25 procent gaat naar Vlaanderen waar professionele groenvoorzieners de bodemverbeteraars gebruiken in tuinen, parken, bossen, groene gordels, taluds, wegbermen, bloembedden, plantenborders, daktuinen, moestuinen... "Maar we willen in de toekomst ook resoluut de particulieren rechtstreeks aanspreken via online verkoop, momenteel reeds via bol.com. Want door de klimaatopwarming wordt het ook in Vlaanderen steeds moeilijker om spaarzaam om te gaan met het beschikbare water en tegelijk een gezond groeiproces van planten en bomen te garanderen. Bovendien kan de Vlaming met TerraCottem® zijn gazon ook fris, gezond en groen houden, los van (toekomstige) sproeibeperkingen", aldus Carol Devos.