Producent van bad-en keukentextiel uit Pittem verkoopt handdoeken uit “Hotel Römantiek”

Enkel het zwaantje, dat deel uitmaakt van het logo van het programma, staat op de badhanddoeken omdat Clarysse de badhandoeken ook aan mensen wil verkopen die het programma niet kennen © gf
Redactie KW

Het nieuwe seizoen van het VIER-programma Hotel Römantiek, waarbij acht mannelijke vrijgezellen en zestien single dames tijdens een reis op zoek gaan naar de liefde, is opnieuw razend populair. Daarom sloegen VIER en de producent van bad- en keukentextiel Clarysse uit Pittem de handen in elkaar om een nieuwe badhanddoekenset op de markt te brengen.

De kandidaten van het nieuwe seizoen Hotel Römantiek kregen een handdoekenset en badjas mee voor hun nieuwe avontuur. Die werden aangeboden door bad- en keukentextielproducent Clarysse uit Pittem. “Omdat de kandidaten zo enthousiast waren over onze producten, hebben we gezamenlijk met VIER besloten om deze ook aan te bieden aan onze consumenten,” aldus Mieke Deprez, sales & marketing manager van het bedrijf.

De badhanddoeken zullen vanaf volgende week, op de dag dat aflevering 5 van het programma te zien zal zijn, te koop zijn op de nieuwe webshop en in de winkel van Clarysse. “Voorlopig zijn de badhanddoeken limited edition. We wachten de reacties van de consument af en zullen daarna zien of we de verkoop verlengen. We verwachten wel dat de reacties positief zullen zijn aangezien het programma zo populair is en het voor ons een actie is die we nog nooit eerder gedaan hebben.”

Het product sluit aan bij het verhaal

Mensen hoeven het programma niet per se te kennen om de badhanddoeken te kopen, want enkel het logo van het programma, een zwaantje, zit in de badhanddoeken verwerkt. “Normaal staat er op het logo van het programma onder het zwaantje ook nog ‘Hotel Römantiek” maar omdat we het product als passe-partout aanbieden, hebben we het design beperkt tot het zwaantje. De badhanddoeken zijn van hetzelfde kwalitatieve materiaal als onze andere producten,” aldus Deprez.

Of er nog dergelijke acties zullen volgen bij Clarysse is afwachten. “Bij dit product klopte het verhaal. Het programma gaat over romantiek en onze handdoeken worden als set verkocht, misschien voor verliefde koppels, die in de badkamer kunnen gebruikt worden. De badkamer is ook een plek met een vleugje romantiek, dus daarin sluiten wij perfect aan bij het programma. Als we nog dergelijke acties doen, dan moet het verhaal ook weer kloppen en geloofwaardig zijn,” besluit Mieke Deprez.

De badhanddoeken zijn vanaf woensdag 27/02/19 te koop op www.clarysse.com

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier