De chef van het gastenhuis was in de keuken aan het frituren in een traditionele pan met olie. Toen hij even weg...

De chef van het gastenhuis was in de keuken aan het frituren in een traditionele pan met olie. Toen hij even weggeroepen werd, sloeg het vuur in de pan en ontstond er brand. De ervaren chef handelde heel koelbloedig en uiterst professioneel en kon met een doek de brandende pan doven. De opgeroepen brandweer controleerde met een warmtecamera op mogelijke hittebronnen maar diende verder niet tussen te komen. De schade in de keuken valt mee. Tijdens de interventie was de Bloemenlaan in beide richtingen afgesloten voor het autoverkeer. Niemand raakte gewond.