Vader redt slapende dochter uit woningbrand in Zonnebeke

Woensdag in de vooravond ontstond brand in een woning langs de Ieperstraat in Zonnebeke.


Het was een korte maar hevige brand met een grote rookontwikkeling. De dochter, die lag te slapen, werd door haar vader uit de rook gered. Oorzaak van de brand was wellicht een kortsluiting in de wasmachine. De brandweer was vlug ter plaatse. De materiële schade is groot, maar de brandweer kon de woonkamer van de woning vrijwaren. Er was enige tijd verkeershinder in de Ieperstraat.

(NVZ)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.