Transformator zorgt voor hevige rookontwikkeling in Brugse krantenwinkel

In De Leopold 1 laan in Brugge merkte de uitbater van krantenwinkel Spectrum even voor 11.00 uur dinsdagmorgen dat er rook uit het plafond kwam. Ze verwittigde meteen de brandweer.

© JVM

Bij aankomst hing er een sterke brandgeur en wat rook. De oorzaak was een oververhitte transformator. De brandweer kon het euvel snel verhelpen, en deed nog een inspectie van de gebouwen om er zeker van te zijn dat alles veilig was. Na een halfuur was alles opgelost. De krantenwinkel kon nadien gewoon weer open.

(JVM)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.