Slecht gedoofde sigaret zorgt voor brandje

Redactie KW

Een slecht gedoofde sigaret die in een keldergat van een woning langs de Komvest in Brugge was gevallen en daar een paar dorre bladeren deed ontbranden, zorgde dinsdagavond voor wat rookontwikkeling.

De brandweer die om de hoek gekazerneerd is, had weinig moeite om de smeulende bladeren te blussen. De schade in het keldergat bleef beperkt. Door de interventie was de Komvest even voor het autoverkeer afgesloten. (JVM)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.