De bewoner was in de keuken aan het klussen met opspuitschuim toen het mis ging. Door een chemische reactie ontstond er...

De bewoner was in de keuken aan het klussen met opspuitschuim toen het mis ging. Door een chemische reactie ontstond er brand aan de keukenkasten. De bewoner kon de brand, in afwachting van de komst van de brandweer, zelf blussen. Hij ademde daarbij wel wat rook in en werd samen met zijn vrouw, die in dezelfde ruimte aanwezig was, naar het ziekenhuis overgebracht. De schade in de woning bleef beperkt tot de keukenkasten en wat roetschade. De brandweer deed een grondige controle van de woning en verluchte die. Tijdens de interventie was de Sint-Jozefstraat afgesloten voor het autoverkeer.