Even opschudding zondagmorgen op Dreef ter Walle in Gullegem. In een zoldertje van de aanpalende garage van een rijwoning was even na 10 uur een kleine elektriciteitsbrand ontstaan aan de boiler. Dat zorgde voor wat rookontwikkeling, die de dochter van het bejaard echtpaar opmerkte toen ze aankwam bij haar ouders.

Een buurman ging het vuur meteen te lijf met een poederblusser, waardoor het vuur zo goed als geblust was toen de brandweer aankwam. De brandweer beperkte zich tot het controleren of het vuur helemaal gedoofd was. Niemand raakte gewond.

(NDZ)