Keukenbrand in Blankenberge snel onder controle

Het vuur ontstond omstreeks 11.30 uur toen een bewoner een potje op het vuur liet staan.

De bewoner van het flatgebouw in de Vrijheidsstraat in Blankenberge was het potje even uit het oog verloren, waardoor het op het vuur bleef staan. Daarop ontstond een kleine brand in de keuken. De hulpdiensten werden gealarmeerd, maar eenmaal ter plaatse was de situatie snel onder controle. De schade bleef beperkt tot de keuken. Er raakte niemand gewond.

(MM)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.