Gasfles bij barbecue vat vuur

Redactie KW

De brandweer was vlug ter plaatse en besliste om de gasfles gecontroleerd te laten leeglopen.

Zaterdagmiddag 9 mei werd Brandweer Westhoek, post Zonnebeke, opgeroepen voor een brandende gasfles bij een barbecue in de Waterstraat in Geluveld. Door de hitte kon de gasfles niet dichtgedraaid worden. De brandweer was vlug ter plaatse en besliste om de gasfles gecontroleerd te laten leeglopen. Er vielen gelukkig geen gewonden.

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten