Het vuur in de garage van de rijwoning langs de Jonkershovestraat werd woensdagavond rond 21.45 uur opgemerkt door de bewoners. Die zagen rook en wat vlammen in de garage en belden de brandweer.

De brandweer van Houthulst kon de garage aan de straatkant snel binnengaan. Het bleek dat de brand ontstond door een elektrische storing ter hoogte van de boiler waardoor ook de waterverwarmer zelf aangetast werd.

Het vuur was snel onder controle, maar er is wel wat schade in de garage. De bewoners bleven ongedeerd. De brandweer kon vrij snel terugkeren naar de kazerne. (JH)

Het vuur in de garage van de rijwoning langs de Jonkershovestraat werd woensdagavond rond 21.45 uur opgemerkt door de bewoners. Die zagen rook en wat vlammen in de garage en belden de brandweer. De brandweer van Houthulst kon de garage aan de straatkant snel binnengaan. Het bleek dat de brand ontstond door een elektrische storing ter hoogte van de boiler waardoor ook de waterverwarmer zelf aangetast werd. Het vuur was snel onder controle, maar er is wel wat schade in de garage. De bewoners bleven ongedeerd. De brandweer kon vrij snel terugkeren naar de kazerne. (JH)