Elektrisch deken veroorzaakt brand in Lichtervelde

De brandweerkorpsen van Lichtervelde en Hooglede kwamen ter plaatse. © foto Kurt
Arjan Desante
Arjan Desante Eindredacteur

Woensdagmorgen ontstond er brand in de Ketelbuiserstraat. Een elektrisch deken bleek de boosdoener.

In de Ketelbuiserstraat, dicht bij het kruispunt met de Surmontstraat en het station, ontstond er brand op de tweede verdieping van een appartementsgebouw. Er was veel rookontwikkeling, maar de brandweerkorpsen van Lichtervelde en Hooglede waren snel ter plaatse en kregen de brand vlot onder controle. Ook de politie was ter plaatse om de straat af te sluiten. Volgens de eigenaar van het gebouw zou de brand veroorzaakt zijn door een elektrisch deken.

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.