CO-vergiftiging bij bejaard koppel in Geluwe

Een bejaard koppel uit Geluwe is zaterdagavond met een lichte CO-intoxicatie naar het ziekenhuis gebracht. Dat bevestigt de brandweer van Wervik.

De slachtoffers sloegen rond 21.30 uur alarm toen ze in hun woning in de Menenstraat de eerste symptomen van een CO-vergiftiging vertoonden. Een meting door de brandweer van Wervik leerde dat er in het huis inderdaad sprake was van koolstofmonoxide. Een slecht trekkende kachel zou de boosdoener geweest zijn. Het koppel werd uit voorzorg overgebracht naar het ziekenhuis.

(Belga)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.