Eenmaal ter plaatse bleek het te gaan om een brandje in een ondergrondse afvalcontainer. De hulpdiensten forceerden het slot en stelden vast dat het ging om een smeulende wegwerpbarbecue die slecht gedoofd was. De situatie was dan ook snel onder controle en de schade beperkt. (MM)

Eenmaal ter plaatse bleek het te gaan om een brandje in een ondergrondse afvalcontainer. De hulpdiensten forceerden het slot en stelden vast dat het ging om een smeulende wegwerpbarbecue die slecht gedoofd was. De situatie was dan ook snel onder controle en de schade beperkt. (MM)