VIDEO – Elektrisch toestel vat vuur in eethuis Mint

De brandweer had het vuur snel onder controle en kon erger voorkomen.
Jan Van Maele
Jan Van Maele Medewerker KW

In eethuis Mint langs de Gistelsteenweg in Jabbeke is maandagavond even voor 20 uur brand uitgebroken in de afwasruimte van het etablissement. De brand ontstond in de ruimte achter de keuken, waar onder andere afgewassen wordt.

De brandweer had het vuur snel onder controle en kon erger voorkomen. De vermoedelijke oorzaak is een elektrisch toestel die aan het opladen was. In de ruimte is vooral rook en waterschade. Het eetgedeelte liep geen schade op. Niemand raakte gewond. Tijdens de bluswerken was er geen autoverkeer mogelijk.

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.