Brand in keuken kan snel geblust worden

In de Veldstraat in Sijsele is woensdagmorgen rond 8 uur brand uitgebroken in de keuken van een woning.

Moeder en dochter belden snel de hulpdiensten.© JVM
Moeder en dochter belden snel de hulpdiensten.© JVM

De brand ontstond toen de inhoud van een pot, die op het vuur stond, vuur vatte en de vlam vervolgens oversloeg naar de dampkamp. De bewoners, moeder en dochter, reageerden alert en verwittigden de brandweer. Die had weinig moeite met het blussen van de brand.

De schade bleef beperkt tot de keuken en niemand raakte gewond. Tijdens de bluswerken was de Veldstraat afgesloten voor het autoverkeer.

(JVM)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.