Brand in Chiro-lokaal in Ingelmunster

© (Foto FODI)
© (Foto FODI)
Patrick Depypere
Patrick Depypere Showbizzmedewerker

Zondag even na 14 uur werd de Ingelmunsterse brandweer opgeroepen voor een brand in het lokaal van Chiro Mandelburcht in Ingelmunster.

De brandweer moest zich toegang verschaffen tot het lokaal.

Enkele leden gebruikten buiten een barbecuetoestel als vuurschaal.

Toen ze vertrokken, zetten ze te vroeg dit barbecuetoestel binnen in het gebouw waardoor het vuur vatte.

Er was ook veel rookontwikkeling.

Lees meer over:

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten