Appartement onbewoonbaar na probleem met pelletkachel

© (Foto JVM)
Jan Van Maele
Jan Van Maele Medewerker KW

In de Bakkersstraat in Blankenberge is vrijdagavond rond 23 uur een schouwbrand uitgebroken aan een appartement.

Dat ging met nogal wat rookontwikkeling gepaard. De schouwbrand ontstond door problemen met de pelletkachel.

Niemand raakte gewond maar omdat de elektriciteit uitgevallen was konden de bewoners niet in hun appartement blijven en werd het appartement onbewoonbaar verklaard.

De brandweer kon wel de winkel onder het appartement vrijwaren van schade.

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.