Brand door defecte verwarmingsketel in Gistel snel geblust

Redactie KW

Er vielen geen gewonden en de situatie was snel onder controle.

De brandweer van Gistel werd vrijdagavond rond 17.15uur opgeroepen voor een brand op de eerste verdieping in een gebouw op de hoek van de Hallestraat en de Stationsstraat. Een defecte verwarmingsketel had er vuur gevat en zorgde voor rookontwikkeling.

De bewoners konden de vlammen zelf doven met natte handdoeken. De situatie was vrij snel onder controle. Niemand raakte gewond.

(DJ – Foto DJ)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.