Bewoners namen een gasgeur waar en na metingen door de brandweer bleek ook CO vrijgekomen....

Bewoners namen een gasgeur waar en na metingen door de brandweer bleek ook CO vrijgekomen. In het gebouw staan dertien bewoners ingeschreven en elf ervan waren aanwezig. Allen dienden even op straat te wachten. Uiteindelijk werd de situatie verholpen door het gebouw grondig te ventileren. Oorzaak was een defecte machine in de kelderverdieping die werd gebruikt bij werken. Rond 19.30 uur mocht iedereen opnieuw naar binnen. Gewonden vielen er niet.