Luxe strandclub Blue Buddha in Knokke-Heist lanceert nieuw magazine

Redactie KW

Het magazine kreeg de naam Blue Buddha Knokke Magazine mee. “Het zal handelen over onderwerpen als nightlife, beachlife en entertainment”, zegt zaakvoerder Christophe Trio.

Dat Blue Buddha een begrip is in Knokke, is een feit. Onze luxe strandclub hanteert een brede visie. Ze zet zichzelf niet enkel in de markt als merk, maar ook als lifestyle”, weet zaakvoerder Christoph Trio. “De trendy locatie met uniek zicht op de duinen geeft onze bezoekers een heus Ibiza-gevoel. It’s not a brand, it’s a lifestile”, vertelt Trio over de Blue Buddha.

“Voordat Blue Buddha de zomermaanden induikt, lanceren we een heus magazine. Blue Buddha Knokke Magazine zal handelen over onderwerpen zoals nightlife, beachlife en entertainment. Menig glansrijk ondernemer en vip zal de geheimen van zijn succes onthullen in Blue Buddha Knokke Magazine. Kortom, het wordt een magazine voor iedere hedonist en strandganger”, besluit Christoph Trio.

(DM)

Meer in Krant van West-Vlaanderen, editie Brugsch Handelsblad

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier