De brandweer van Veurne rukte zaterdagmiddag uit naar het ziekenhuis AZSAV van Veurne. Een ko...

De brandweer van Veurne rukte zaterdagmiddag uit naar het ziekenhuis AZSAV van Veurne. Een kortsluiting in een massagebad in de kine-afdeling zorgde voor een rookontwikkeling en het afgaan van het brandalarm.De brandweer kwam met de grote middelen ter plaatse, maar moest enkel de ruimte waar het toestel stond ventileren. Er moest niemand worden geëvacueerd. Er was ondertussen wel een aanzienlijke rookontwikkeling ontstaan in de omgeving van de brandhaard.(JT)