Het waren Frederick Mommerency, CEO van Tiger Experience en Serge Vandriessche, CEO van Samsung Belgium die het nieuws mochten aankondigen.
...

Het waren Frederick Mommerency, CEO van Tiger Experience en Serge Vandriessche, CEO van Samsung Belgium die het nieuws mochten aankondigen."Naast hun repaircenter bracht Samsung ook een splinternieuwe Samsung Business Corner onder binnen Tiger Experience", vertelt Frederick Mommerency. "Dit resulteert meteen ook in extra tewerkstelling gezien wij naast één commercieel medewerker voor onze shop, ook meteen twee extra personeelsleden in dienst konden nemen voor het repaircenter zelf." Tijdens de voorstelling van het nieuwe repaircenter voor West-Vlaanderen werden meteen ook vier ambassadeurs aangeduid die trouw zweren bij Samsung. Eén van deze ambassadeurs is gerenommeerd kunstkenner Bernard Soens van het bedrijf Cassochrome uit Beveren - Leie. "Ons bedrijf is gespecialiseerd in het drukken van kunstboeken", weet kersvers Samsung ambassadeur Bernard Soens. "Vroeger gebruikte ik een professioneel fototoestel bij een bezoek aan een kunstgalerij, maar ondertussen is dit reeds enkele jaren vervangen door mijn Samsung smartphone waarop momenteel een 20.000 foto's op terug te vinden zijn. Vooral de kleurechtheid is daarbij verbluffend." Ook Dirk Vanwalle die in het dagelijkse leven Ingenieur is, Luc Willems van het bedrijf Veranda's Willems en Patrick Orlans van KV Oostende werden tot Samsung ambassadeur benoemd. Het Samsung repaircenter is op zondag na alle dagen geopend. Wie het repaircenter bezoekt krijgt de garantie dat zijn Samsung product binnen het uur wordt hersteld.(BRU)