Hendrik Dierendonck trad in het spoor van zijn ouders Raymond en Anneke die in de jaren zeventig hun slagerszaak startten. De mond-tot-mondreclame deed zijn werk en leverde hen een stevige reputatie op. Klanten kwamen van heinde en verre voor het verse vlees van de beste terroirs in heel Europa én van de eigen runderen, het West-Vlaams rood, maar ook voor de huisgemaakte artisanale charcuterie en traiteurgerechten.
...

Hendrik Dierendonck trad in het spoor van zijn ouders Raymond en Anneke die in de jaren zeventig hun slagerszaak startten. De mond-tot-mondreclame deed zijn werk en leverde hen een stevige reputatie op. Klanten kwamen van heinde en verre voor het verse vlees van de beste terroirs in heel Europa én van de eigen runderen, het West-Vlaams rood, maar ook voor de huisgemaakte artisanale charcuterie en traiteurgerechten. Maar Hendrik wilde meer. Hij is een echte trendsetter in de slagerswereld die de consument respect wil bijbrengen voor de kwaliteit van het product, voor de vakkundigheid van de moderne slager, en dat doet hij met zijn eigen rock-'n-rollgehalte. De laatste jaren timmerde hij enthousiast aan de weg: de familiezaak in Sint-Idesbald onderging een metamorfose met inkijk in het atelier, er kwamen winkels bij in Nieuwpoort, Brussel, Kortrijk en binnenkort in Antwerpen. Hij stampte een gloednieuw atelier uit de grond op het industrieterrein in Veurne met innovatieve hoogtechnologische apparatuur, hij bracht The Butcher's Book uit en opende restaurant Carcasse dat de bedrijfsvisie weerspiegelt. In 2017 werd hij ambassadeur van het Butcher's Manifest. Samen met een aantal gelijkgestemde activisten, opvoeders en landbouwers uit alle hoeken van de wereld ondertekende hij een charter. Samen zetten deze ambassadeurs er hun schouders onder om de traditie van het slagersambacht met een duidelijke en toekomststrategie verder te zetten.Hendrik Dierendonck is het boegbeeld van een jong en ambitieus bedrijf in volle expansie. Daarom is hij op zoek naar medewerkers die zijn visie, zijn respect voor de natuur en zijn passie voor vlees en voedsel delen. "Je komt terecht in een familiale omgeving waar je werkt met kwalitatieve producten", vertelt Hendrik. "In een aangename en collegiale sfeer krijg je de ruimte om jezelf te ontplooien. We kijken uit naar nieuwe collega's die onze familie versterken en binnenkort mee op de familiefoto prijken! Zowel voor de Butchery in Veurne, de slagerij in Sint-Idesbald als het restaurant Carcasse zijn er diverse vacatures." Om zijn jobdag aan te kondigen voert Hendrik Dierendonck een ludieke campagne. Daarvoor mat hij zich een retrokapsel en outfit aan met een hint naar oude familiefoto's om de bedrijfs- en familiefilosofie extra in de verf te zetten.Voor de Westhoekregio zoekt Hendrik talentvolle slagers, productiemedewerkers voor de afdelingen charcuterie/traiteur/verpakking, administratieve medewerkers, een auditor concept- en kwaliteitscontrole voor de winkels, medewerkers voor bediening in de winkel, jobstudenten en/of fleximedewerkers voor de winkel en het restaurant, zaal- en keukenpersoneel.(MVP)