Moustique en Télé Pocket hebben een wekelijks betaalde verspreiding (CIM) van respectievelijk 50.000 en 22.000 exemplaren.

RMG geeft vooraanstaande magazinemerken uit in Wallonïe, namelijk Le Vif L'Express (met Le Vif Weekend en Le Vif Focus), Femme d'Aujourd'hui, , Trends-Tendances, Flair, Sport Foot Magazine, Télépro, Plus, Gaël, La Maison Victor, Le Journal du Médecin, Fiscologue, Datanews, ...De magazineredacties opereren in volle redactionele onafhankelijkheid vanuit het Brussels Media Center (nabij Evere). RMG bezit de Waalse zakenzender Canal Z en ook een participatie van 50% in Mediafin, de uitgever van o.a. L'Echo, Sabato en De Tijd.

Met dit kwalitatieve magazinemerkenportfolio, is RMG in staat om een duurzame toekomst aan Moustique en Télé Pocket te garanderen. De know-how en investeringen met betrekking tot de ontwikkeling van abonnementen en digitalisering zouden eveneens aangewend worden voor Moustique en Télé Pocket. RMG investeerde gedurende de laatste jaren fors in zijn digitale infrastructuur en skills om nieuwe digitale advertentie-en lezersmarktinkomsten te ontwikkelen.

Moustique en Télé Pocket hebben een wekelijks betaalde verspreiding (CIM) van respectievelijk 50.000 en 22.000 exemplaren.RMG geeft vooraanstaande magazinemerken uit in Wallonïe, namelijk Le Vif L'Express (met Le Vif Weekend en Le Vif Focus), Femme d'Aujourd'hui, , Trends-Tendances, Flair, Sport Foot Magazine, Télépro, Plus, Gaël, La Maison Victor, Le Journal du Médecin, Fiscologue, Datanews, ...De magazineredacties opereren in volle redactionele onafhankelijkheid vanuit het Brussels Media Center (nabij Evere). RMG bezit de Waalse zakenzender Canal Z en ook een participatie van 50% in Mediafin, de uitgever van o.a. L'Echo, Sabato en De Tijd.Met dit kwalitatieve magazinemerkenportfolio, is RMG in staat om een duurzame toekomst aan Moustique en Télé Pocket te garanderen. De know-how en investeringen met betrekking tot de ontwikkeling van abonnementen en digitalisering zouden eveneens aangewend worden voor Moustique en Télé Pocket. RMG investeerde gedurende de laatste jaren fors in zijn digitale infrastructuur en skills om nieuwe digitale advertentie-en lezersmarktinkomsten te ontwikkelen.