"Vanzelfsprekend ben ik tevreden", zegt Nele Leys van Mi Kaaza. "We proberen ons te onderscheiden door onze service. Johan geeft advies over koffie in 'Coffee Station'. Ik adviseer onze kla...

"Vanzelfsprekend ben ik tevreden", zegt Nele Leys van Mi Kaaza. "We proberen ons te onderscheiden door onze service. Johan geeft advies over koffie in 'Coffee Station'. Ik adviseer onze klanten over de verschillende kazen. Het persoonlijk contact is heel belangrijk, je klanten leren kennen zodat je ze de volgende keer nog beter kan bijstaan. Iets heel simpel wat onze kopers appreciëren is dat we hen vergezellen met de kaasplank tot aan de auto, want soms hebben ze de handen vol. Eigenlijk is lokaal kopen voor beide partijen een goede zaak. Wij als handelaars moeten hard ons best doen, wat de klant ten goede komt. Anderzijds moeten de mensen bereid zijn om lokaal te kopen, wil je een levend centrum hebben in je gemeente."Nog 47 andere zaken kregen de titel van ambassadeur, aan die titel is geen prijs verbonden. Meer dan 18.000 mensen brachten hun voorkeur uit op een van de 300 West-Vlaamse zaken die deelnamen aan de campagne. (SLW)