Mama Thai gaat in zee met Versmarkt Delva

V.l.n.r: Kanteeya Seetrairat, Laurenzo Moerman en Bram Delva. © MVO
Myriam Van den Putte
Myriam Van den Putte Journaliste Het Wekelijks Nieuws

De gerechten van Mama Thai in De Panne zijn vanaf donderdag 29 oktober verkrijgbaar in de retail. Het bekende Thaise restaurant sloeg daarvoor de handen in elkaar met Versmarkt Delva in Veurne. Het productgamma bestaat onder andere uit diverse curry’s, een groentewok, gebakken rijst en Thaise worst.

Zaakvoerders Laurenzo Moerman (38) en Kanteeya Seetrairat (35) breidden eerder dit jaar uit met een afhaalpunt in Nieuwpoort. Nu gaan ze nog een stap verder. “Op de Hoppefeesten in Veurne raakten we aan de praat met Bram Delva. Zo is het idee gegroeid om ons restaurant ook in de kijker te zetten in de retail”, leggen Laurenzo en Khan uit.

Bram vult aan: “Niet iedereen heeft altijd tijd om op restaurant te gaan. In deze coronaperiode is het zeker een voordeel voor klanten als ze hun favoriete Thaise gerecht ook gewoon in de winkel kunnen kopen.”

‘Pittige’ lokale samenwerking

Het aanbod van Mama Thai is gevarieerd. “Onze bekende curry’s krijgen alvast een plaats bij Versmarkt Delva, zowel de pikante als de mildere variant”, zeggen de zaakvoerders. “We lanceren ook een Thaise worst en ‘Garlic Pepper’ met kip of varkenshaasje. We vinden het belangrijk dat er voor elk wat wils is.”

Wie benieuwd is naar de verschillende gerechten kan terecht op de website van Mama Thai of kan de QR-code scannen in de Versmarkt. Online kunnen klanten het volledige productgamma en de verschillende verkooppunten raadplegen.

“Het is de bedoeling nog heel wat retaillocaties toe te voegen en het aanbod regelmatig aan te passen. Aan de hand van die interactieve internetpagina blijven de klanten makkelijk op de hoogte,” zeggen de initiatiefnemers.

Lancering in Thaise stijl

Vanaf donderdag 29 oktober liggen de gerechten van Mama Thai in Versmarkt Delva, die voor de gelegenheid het interieur in een Thais jasje steekt. “Het was de bedoeling om alle klanten te laten proeven”, vertelt Bram.

“Corona gooit hier wat roet in het eten, maar toch doen we er tijdens de lanceringsweek (29 oktober-7 november) alles aan om de zintuigen van onze klanten te prikkelen met de Thaise keuken.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier