Lingerie Ilse wordt ‘bestoeft’ door haar klanten

Een stralende Ilse Reddé in haar lingeriezaak. © PH
Redactie KW

Meer dan 300 handelaars registreerden zich voor de actie ‘Ik koop lokaal’ om het gezicht te worden van de actie van Ondernemerscentra West-Vlaanderen. Zo wilden ze het belang van lokaal kopen in de kijker zetten. Daaruit werden 47 winkeliers bekroond tot ambassadeur van de campagne. Voor Oostkamp werd dat Ilse Reddé (40) van Lingerie Ilse uit de Kortrijksestraat. Het grote publiek kon stemmen op en ‘stoefen’ met zijn favoriete winkelier.

“Uiteraard ben ik heel tevreden met deze uitverkiezing”, reageert Ilse Reddé van Lingerie Ilse. “Om mijn deelname een duwtje te geven, had ik gepersonaliseerde folders gemaakt waarin ik het doel van de wedstrijd voorstelde aan de klanten. Wie tevreden was over onze winkel en de service kon dat melden via de website van ‘Ik koop lokaal’. Blijkbaar scoorden onze service, het advies en de begeleiding die we geven, heel hoog. Klanten komen hier stralend naar buiten.”

“Ik wil in dit ambassadeurschap zeker ook mijn medewerkers Anniek, Martine en Hanneke betrekken, die net als ik, de klanten met raad en daad bijstaan”, besluit Ilse Reddé. (PH)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier