Horeca Vlaanderen steunt ondernemers met 29 webinars

Dat het moeilijke tijden zijn voor de horeca, hoeft geen betoog. Horeca Vlaanderen wil de ondernemers nu extra ondersteunen met een groot aanbod aan webinars. De komende vijf weken kunnen horecamensen liefst 29 webinars volgen.

Gesloten horecazaken op de Markt van Brugge. © Olaf Verhaeghe

Horeca Vlaanderen wil ondernemers aanzetten om stappen te zetten op digitaal vlak. Daarom organiseert de Horeca Academie van de sectororganisatie de komende vijf weken liefst 29 webinars om ondernemers bij te scholen. Inschrijven is gratis en kan hier.

“We zijn in permanent overleg om de beloofde extra steun op korte termijn te concretiseren”, zegt ceo Matthias De Caluwe van Horeca Vlaanderen. “We pleiten ook voor de verlening van de tijdelijke maatregelen, zoals betalingsuitstel van kredieten, tijdelijke werkloosheid via overmacht enzovoort. Maar daarnaast willen we onze horecaondernemers ook extra digitaal ondersteunen in deze zware tijden. Met een uitgebreid opleidingsaanbod kunnen onze ondernemers hun talenten verfijnen en kennis uitbreiden.”

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

De 29 webinars worden onderverdeeld in zeven thema’s: do’s en don’ts van takeaway, communiceren via socials, financiële aspecten, work smart, dienstverlenend, duurzame horeca en tot slot wetgeving en regelgeving. Op maandag 9 november vinden de eerste twee webinars plaats: Linkedin als boost voor jouw horecazaak en cashflow creëren in tijden van corona.

Eerder lanceerde Horeca Vlaanderen ook al de campagne ‘Tournée Fatale’, waarvoor Kamagurka en Herr Seele de opmerkelijke affiche maakten.

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.