Filou lanceert uniek KVO-sixpack om kustploeg mee te redden

Voorzitter Frank Dierckens, CEO Patrick Orlans en Xavier Vanhonsebrouck van Filou bij de voorstelling. © foto Rudy Declerck
Sam Bracke
Sam Bracke Medewerker KW

Zondagavond, vlak voor de wedstrijd tegen AA Gent, lanceerden Filou en KV Oostende een nieuw initiatief. Om de clubkas mee te spijzen, pakt kasteelbrouwerij Vanhonsebrouck uit met een sixpack met unieke, gepersonaliseerde KVO-blikken.

Deze unieke supportersactie werd voorgesteld door Xavier Vanhonsebrouck – zaakvoerder van brouwerij Vanhonsebrouck-, voorzitter Frank Dierckens en CEO Patrick Orlans. “Dit is een idee dat in samenspraak met Patrick Orlans is gegroeid”, aldus Xavier Vanhonsebrouck, tevens ook sponsor van de kustploeg. “Dit is een ideaal product voor iedereen die sympathie heeft voor KV Oostende. Een mooi eindejaarsgeschenk en tevens een collectors item. Meer dan de helft van de 20 euro – de kostprijs voor een pakket met zes blikken met een halve liter Filou – is pure winst voor de club.”

“In nood kent men zijn vrienden”, voegt Patrick Orlans toe. “Dit project zal één jaar lopen, dus ook in de zomer zullen de pakketten nog te koop zijn. Dit zal de clubkas mooi spijzen, want deze actie is het equivalent van het budget van een smalle hoofdsponsor. Maar bovenal is dit een krachtig signaal: er is hier wel degelijk toekomst.”

De voorstelling werd afgesloten met een kort woordje van de voorzitter, die meteen ook 100 pakketten kocht voor zijn bedrijf.

De Filou-pakketten zijn te koop in de KVO-fanshop, op de KVO-kerststand in het Leopoldpark en in Spar Bredene. Kostprijs is 20 euro.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier