Met Moederdag voor de deur op zondag 10 mei wil het Economisch Huis cadeautjes van eigen bodem stimuleren. Dat doen ze met de lancering van een nieuwe campagne: #ikkoopinoostende. Met de campagne wil het Economisch Huis ook alle ondernemers die in coronatijden hun uiterste best doen en hun creatieve kant boven halen in de kijker plaatsen. "Lokale ondernemers hebben in deze tijden meer dan ooit de steun van de consument nodig", vertelt schepen van ondernemen en voorzitter van het Economisch Huis, Charlotte Verkeyn. "Met het Economisch Huis willen we die ondernemers op zoveel mogelijk vlakken ondersteunen. Naast de nieuwe campagne volgen nog heel wat acties die onze lokale economie kunnen ondersteunen." Met #ikkoopinoostende wil men een nieuw begrip introduceren dat verder gaat dan Moederdag. "We willen de consumenten niet alleen op Moederdag aanmoedigen, maar we willen ze ook aanmoedigen om vooral veilig in onze stad te shoppen en online te kopen bij Oostendse winkels", aldus Verkeyn.

Met Moederdag voor de deur op zondag 10 mei wil het Economisch Huis cadeautjes van eigen bodem stimuleren. Dat doen ze met de lancering van een nieuwe campagne: #ikkoopinoostende. Met de campagne wil het Economisch Huis ook alle ondernemers die in coronatijden hun uiterste best doen en hun creatieve kant boven halen in de kijker plaatsen. "Lokale ondernemers hebben in deze tijden meer dan ooit de steun van de consument nodig", vertelt schepen van ondernemen en voorzitter van het Economisch Huis, Charlotte Verkeyn. "Met het Economisch Huis willen we die ondernemers op zoveel mogelijk vlakken ondersteunen. Naast de nieuwe campagne volgen nog heel wat acties die onze lokale economie kunnen ondersteunen." Met #ikkoopinoostende wil men een nieuw begrip introduceren dat verder gaat dan Moederdag. "We willen de consumenten niet alleen op Moederdag aanmoedigen, maar we willen ze ook aanmoedigen om vooral veilig in onze stad te shoppen en online te kopen bij Oostendse winkels", aldus Verkeyn.