Trimard lanceert culturele takeaway

Schepen Frederik Sap, Annelies Catteeuw, Kristof Devriendt en schepen Dimitri Carpentier promoten Trimard takeway.© JT
Schepen Frederik Sap, Annelies Catteeuw, Kristof Devriendt en schepen Dimitri Carpentier promoten Trimard takeway.© JT
Redactie KW

Vele handelszaken hebben van de nood een deugd gemaakt en zijn gestart met afhaal tijdens deze coronatijden. In Hooglede heeft nu ook Infopunt Trimard een pakket samengesteld met een aanbod aan sport, literatuur, cultuur en toerisme.

Het takeawaypakket bevat op sportief gebied een spelletje pingpong voor op de keukentafel en een weerstandsband om de spieren te trainen, samen met een bundel oefeningen. De culturele honger wordt gestild met een borrelnootje en een Trimartbier. Tevens krijg je ook een ticket om volgend seizoen één cultuuravond naar keuze te reserveren. Naast een lokaal confituurtje zitten er in bepaalde pakketten ook cadeaubonnen om bij de lokale handelaars te besteden. Tot slot is er ook een portie literatuur voorzien met kortverhalen, een gedicht en prentenkaarten van talenten uit de eigen gemeente.

Je kunt ook een boek van hen winnen of een jaar lang gratis lidmaatschap in de bibliotheek. Een pakket kost 5 euro en kan aangekocht worden via https://webshop.hooglede.be of in Infopunt Trimard op de Marktplaats. (JT)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier