Brandje in was- en strijksalon in Oostkamp

Redactie KW

Omstreeks 12u30 heeft een korte brand gewoed in een was- en strijksalon in de Walstraat in Oostkamp. Eén vrouw werd door de rook bevangen en moest naar het ziekenhuis.

De brandweer van Oostkamp was heel snel ter plaatse en had de vuurhaard snel onder controle. Daardoor werd erger voorkomen. Het is nog niet duidelijk hoe de brand is ontstaan.

(JV/BS)

Zeg et ne keer

Waar heb je een fout gezien of heb je zelf een suggestie? Laat het ons dan weten.