Pieter is een bezige én vooral creatieve persoon. Komt dat omdat er ook West-Vlaams bloed door zijn aderen stroomt ? "Ik ben geboren in Gent, maar ik ben wel de zoon van West-Vlaamse ouders. Mijn beide ouders Hugo en Carine zijn geboren en getogen in Izegem. Pas later zijn ze omwille van professionele redenen uitgeweken naar Oost-Vlaanderen. Mijn grootmoeder Maria langs vaders zijde woont in de regio Bosmolens in Izegem. Haar man en tevens grootvader Jozef is helaas in 1993 al overleden. Mijn grootouders Palmer en Jacqueline van mijn moeders zijde woonden in de Lendeledestraat in Izegem, maar ze zijn in 2002 en 1999 overleden. Ik heb nog tal van tantes en nonkels wonen in Izegem en omstreken. Of ik nog vaak naar de borstelstad kom ? Té weinig en daar ben ik me ook van bewust. Als kind gingen wij minimaal om de twee weken bij de grootouders langs. Dat was een vaste familietraditie. We gingen ook regelmatig eens slapen bij onze grootouders, wat voor ons als kind toen een feest was. Momenteel leeft enkel nog mijn grootmoeder langs vaders zijde. Zij is een sterke vrouw, die deze zomer 93 jaar wordt. Dat ik weinig tijd heb om vaker langs te komen, komt door ouder worden. Dan krijg je zelf kinderen. Veel van mijn tijd wordt ook door mijn job opgeslorpt, waardoor ik mijn beperkte vrije tijd bij voorkeur in mijn gezin investeer. Het West-Vlaams ben ik echter niet verleerd. We spreken in familiale kring nog steeds het West-Vlaams dialect."

Hoe ben jij in deze muziekwereld terecht gekomen ?

Pieter : "Vanuit mijn 'weekendwerk' als student ben ik als bijverdienste beginnen werken bij Free Record Shop. Dat waren nog de tijden dat de cd en dvd-verkoop booming business was... En ik ben zelf ook slagwerker, dus dat was een job die ik graag deed en perfect matchte met mijn interesses en ambities. In die tijd kreeg je ook nog kansen om 'te groeien' en zo is mijn carrière op een natuurlijke wijze meer naar het "zakelijke" geëvolueerd i.p.v. naar het muzikale. Ik had ook nogal vrij snel door dat het eerder door toeval zou zijn moest ik een heuse carrière maken in de muziek en laat het nu net zijn dat ik niet graag de zaken aan het toeval overlaat."

Hoe bouwde je uw carrière verder uit ?

Pieter : "Het begon dus als 'weekendhulp' bij Free Record Shop, waar ik verder kon doorgroeien. Daarna kreeg ik een mooie functie aangeboden bij ECI (de old school boekenclub). Mijn job daar was eerst verantwoordelijke voor alle entertainment (cd, dvd, games, speelgoed, ...) productcategorieën in België. Aansluitend kwam ook de taak om ECI als merk aantrekkelijker te maken. Iedereen geloofde toen immers nog steeds dat als je daar ooit wat kocht, je meteen een levenslang abonnement had afgesloten (wat vroeger ook zo was). Eén van de vele zaken die we toen opgestart hebben, was het actief te gaan promoten en verkopen op verschillende events, concerten, ... Zo wilden we het merk aantrekkelijker maken en ook laten zien aan het bredere publiek dat kopen bij ECI geen 'gevaren' inhield. Op die manier heb ik diverse mensen leren kennen. Ik kwam in contact met concertorganisatoren en mensen in de entertainment wereld. Met enkele van die mensen klikte het vrij snel. Na enkele jaren in mijn job en door met die mensen samen te werken, doken de eerste ideeën op om een 'nieuw' bedrijf op te richten. Zo ontstond in eerste instantie 'Upstars'. Een pers-, communicatie- en marketingbureau dat zich specialiseerde in de artiesten, events, ... In de loop der jaren raakte ik ook betrokken in een eventbureau, begonnen we ook met digitale distributie van muziek en nog enkele activiteiten in de entertainmentsector... In 2016 ontstond het idee om alle activiteiten onder één koepel te brengen. Het duurde nog een klein jaartje om dat in een juiste structuur te gieten, de juiste naam te vinden, ... Eind 2017 hielden we 'House of Entertainment' boven de doopvont met als bestaansreden : we zijn er voor iedereen binnen de entertainmentsector, maar ook voor iedereen die iets met entertainment te maken wil hebben. Professioneel, particulier, corporate / publiek..."

House of Entertainment kan dus àlles zelf doen voor de artiesten ?

Pieter : "Dat maakt alleszins dat we een mooie waaier aan eigen projecten hebben, waar intern alle afdelingen aan werken. Maar alle afdelingen zijn ook afzonderlijk of in combinatie inzetbaar door externe klanten. We bieden in principe 'alles' aan. Onze eigen events/concerten/party's, label, publishing, management, bookingskantoor, juridische ondersteuning, marketing en (pers)communicatie, logistiek/operationeel/technisch voor events, beurzen, bedrijfsfeesten. Dat maakt ons ook uniek in de positionering. We hebben alle expertise in huis en kunnen op alle vlakken, binnen alle sectoren, een helpende hand zijn. Door die diverse activiteiten wordt onze ervaring ook jaar na jaar 'breder'. En niet onbelangrijk : niemand hoeft bij ons 'alles af te nemen', we zijn er voor iedereen, specifiek in wat hij/zij nodig heeft... Geen 360° contracten, geen verplichtingen om meerdere diensten af te nemen, ... Beschouw ons dus als één groot dienstencentrum waar je binnen stapt en kan kiezen waar je advies / hulp bij wenst. Trouwens, alle mensen die doorheen die jaren mee aan de doopvont stonden van die activiteiten (Kurt Frederickx, Peter Mariën, Kris Bloemen...) zijn tot op heden ook nog steeds betrokken bij het huidige 'House of Entertainment'."

Hoeveel personen telt House of Entertainment ?

Pieter : "Momenteel telt onze ploeg 18 mensen. Het is een fantastisch team dat tot het uiterste gaat voor z'n job. En dat is enorm fijn om dat te zien en voelen. Een gevarieerde mix aan karakters en persoonlijkheden, die toch een zekere balans houdt. Elk met zijn/haar kennis binnen vakgebied, waardoor House of Entertainment een totaalplaatje kan vormen met een topteam vol expertise. Wat me ook is opgevallen in de voorbije maanden is de solidariteit die er onderling ook heerst binnen het team. In tijden van crisis heb je mensen die enkel aan zichzelf denken en mensen die aan de mensen rondom zich denken... Het is gebleken dat elkeen binnen onze ploeg tot die tweede categorie behoorde."

Wie zit er "exclusief' bij House of Entertainment ?

Pieter : "Exclusief is een relatief begrip bij ons... Zoals ik eerder al zei, is niemand verplicht om 'alles' bij ons te steken. Je kan perfect een manager hebben als artiest en enkel een beroep doen op House of Entertainment voor de distributie van jouw muziek. Evengoed kan je al getekend zijn bij een platenfirma en ons enkel inschakelen voor de (pers)communicatie en marketing. Wij gaan altijd samen met onze 'klanten' kijken hoe we ze best kunnen helpen. Een artiest die wij omkaderen kan dus evengoed getekend zijn bij een ander platenlabel dan onze eigen distributie-afdeling. Er is wel degelijk zoveel mogelijk binnen House of Entertainment."

Jullie zijn een bloeiend bedrijf, blijven maar groeien én plots was daar die lockdown. Had je slapeloze nachten, want àlles wat entertainment was werd immers geannuleerd. Grootse shows zoals 'I Love The 90's' tot 'Het Schlagerfestival' in Hasselt.

Pieter : "Laat ons zeggen dat de voorbije maanden niet meteen de aangenaamste maanden van ons bedrijf waren. En dan druk ik me zacht uit. Ik slaap van nature nogal goed, dus dat was niet meteen een probleem. Maar dat je je zorgen maakt spreekt voor zich... Je bedrijf, je team, ... We zaten de voorbije jaren in een mooie groei, onze structuur viel in de juiste plooi, goede afspraken binnen de ploeg, alle procedures voor de komende jaren uitgewerkt. We gingen een mooi jaar draaien, de toekomst lachte ons toe en dan bots je op iets dat je totaal niet in de hand hebt. Plots zie je op iedere afdeling van het bedrijf een heuse orkaan afkomen die je niet kon voorzien. Dan is het een kwestie van snel de knop omdraaien en niet in een negatieve spiraal terecht te komen. We zijn zeer snel in 'beschermingsmodus' gegaan, kostenstructuur strak naar beneden om zo de eerste weken vooral rustig te kunnen blijven. Niemand wist op dat moment in wat voor storm we terechtgekomen waren,dus was de eerst zaak om controle te houden over het huis. Pas als alles een beetje 'normaliseerde' (als je dat al zo kon noemen) en je overzicht hebt op de situatie kan je ook rustig beginnen nadenken over mogelijke oplossingen. Hoewel dat in de omstandigheden die er toen heersten niet evident was. We gaan wellicht nog een tijdje in deze situatie zitten. We blijven dus zorgvuldig met de omstandigheden omgaan. Ontzettend jammer als je terugdenkt aan wat dit jaar had kunnen zijn, maar dat is voor iedereen zo, iedereen heeft zijn lijdensweg gehad of lopende al dan niet zowel zakelijk als privé. Niemand kon dit voorspellen, niemand kon hier iets aan doen, niemand wist in het begin wat er aan de hand was en wat er ons stond te wachten."

Hoe zie je de toekomst ?

Pieter : "Ik blijf positief. Dat moet ook. Dat ben je verplicht aan jezelf, je bedrijf, je team. Brood en spelen bestaat al sinds het Romeinse Rijk, mensen verdienen entertainment en we hebben allemaal nood aan ontspanning & sociaal contact. Er zal dus altijd een plaats zijn voor volwaardig en professioneel entertainment. Wij doen ook meer dan enkel events... Onze label & Publishing afdeling zorgt ervoor dat muziek tot bij de mensen komt en de artiesten daar op een correcte manier hun vergoedingen voor ontvangen ; onze marcom afdeling is op diverse terreinen actief, de managementtak omkadert artiesten en televisiefiguren op alle vlakken, ons boekingskantoor is er voor iedereen die een artiest / act / ... wil boeken voor zijn/haar feest/event; professioneel of particulier, ... Recent hebben we nog een tak 'Event Solutions' opgericht die zich focust op technisch / logistieke oplossingen op maat van een event. Groot of klein. Of dat nu over een (massa)event gaat, bedrijfsfeest, beurs, particulier feest, ... Okee, het is nu op korte termijn even zoeken naar oplossingen binnen ons vakgebied, maar in een hoekje kruipen heeft geen zin... Doelstelling voor House of Entertainment is deze periode te overleven en gezond te blijven als bedrijf. Als we daar in slagen kunnen we na al deze ellende er meteen weer tegenaan. Ik ben zelf geen wetenschapper en ik heb ook nooit die ambitie gehad, maar ik vertrouw nog steeds op de wetenschap dat er een oplossing zal komen. Is dat in de vorm van een behandeling, vaccin, ... geen idee... Maar die oplossing komt er."

Eén van de artiesten waarmee House of Entertainment goed samenwerkt is Christoff, die nu zaterdag 11 juli optreedt in Puurs., PADI/Jens
Eén van de artiesten waarmee House of Entertainment goed samenwerkt is Christoff, die nu zaterdag 11 juli optreedt in Puurs. © PADI/Jens

House of Entertainment bleef toch niet bij de pakken zitten en lanceert optredens in Puurs. Hoelang werd er over een dergelijk concept gebrainstormd ?

Pieter : "Er is lang over nagedacht en lang aan gewerkt om dit te realiseren. Dat was nog in de periode dat er ook continue onzekerheid was over wat wel en wat niet zou mogen en onder welke vorm en maatregelen. Onze core business is entertainment naar het publiek brengen... Mensen entertainen... Dat konden we de voorbije maanden onvoldoende doen en daar zochten we een oplossing voor. Crowd management quasi uitgevonden door onze sector, ik denk dat wij dan ook de aangewezen sector zijn om te laten zien dat ondanks alles er toch mogelijkheden zijn. Het moge duidelijk zijn dat deze oplossing er eentje is voor de korte termijn, een druppel op een hete plaat, want op lange termijn zijn de huidig geldende maatregelen niet leefbaar voor onze sector. We wensten echter een positief signaal uit te sturen, voor onze sector, voor de artiesten, voor het publiek. Ik denk dat we er in geslaagd zijn ondanks alle maatregelen toch een gezellig en sfeervol concept op poten te zetten, om zo entertainment op een volwaardige manier aan de mensen aan te bieden." (PADI)

Info : www.houseofentertainment.be,www.popupconcerten.be

Pieter is een bezige én vooral creatieve persoon. Komt dat omdat er ook West-Vlaams bloed door zijn aderen stroomt ? "Ik ben geboren in Gent, maar ik ben wel de zoon van West-Vlaamse ouders. Mijn beide ouders Hugo en Carine zijn geboren en getogen in Izegem. Pas later zijn ze omwille van professionele redenen uitgeweken naar Oost-Vlaanderen. Mijn grootmoeder Maria langs vaders zijde woont in de regio Bosmolens in Izegem. Haar man en tevens grootvader Jozef is helaas in 1993 al overleden. Mijn grootouders Palmer en Jacqueline van mijn moeders zijde woonden in de Lendeledestraat in Izegem, maar ze zijn in 2002 en 1999 overleden. Ik heb nog tal van tantes en nonkels wonen in Izegem en omstreken. Of ik nog vaak naar de borstelstad kom ? Té weinig en daar ben ik me ook van bewust. Als kind gingen wij minimaal om de twee weken bij de grootouders langs. Dat was een vaste familietraditie. We gingen ook regelmatig eens slapen bij onze grootouders, wat voor ons als kind toen een feest was. Momenteel leeft enkel nog mijn grootmoeder langs vaders zijde. Zij is een sterke vrouw, die deze zomer 93 jaar wordt. Dat ik weinig tijd heb om vaker langs te komen, komt door ouder worden. Dan krijg je zelf kinderen. Veel van mijn tijd wordt ook door mijn job opgeslorpt, waardoor ik mijn beperkte vrije tijd bij voorkeur in mijn gezin investeer. Het West-Vlaams ben ik echter niet verleerd. We spreken in familiale kring nog steeds het West-Vlaams dialect."Hoe ben jij in deze muziekwereld terecht gekomen ?Pieter : "Vanuit mijn 'weekendwerk' als student ben ik als bijverdienste beginnen werken bij Free Record Shop. Dat waren nog de tijden dat de cd en dvd-verkoop booming business was... En ik ben zelf ook slagwerker, dus dat was een job die ik graag deed en perfect matchte met mijn interesses en ambities. In die tijd kreeg je ook nog kansen om 'te groeien' en zo is mijn carrière op een natuurlijke wijze meer naar het "zakelijke" geëvolueerd i.p.v. naar het muzikale. Ik had ook nogal vrij snel door dat het eerder door toeval zou zijn moest ik een heuse carrière maken in de muziek en laat het nu net zijn dat ik niet graag de zaken aan het toeval overlaat."Hoe bouwde je uw carrière verder uit ?Pieter : "Het begon dus als 'weekendhulp' bij Free Record Shop, waar ik verder kon doorgroeien. Daarna kreeg ik een mooie functie aangeboden bij ECI (de old school boekenclub). Mijn job daar was eerst verantwoordelijke voor alle entertainment (cd, dvd, games, speelgoed, ...) productcategorieën in België. Aansluitend kwam ook de taak om ECI als merk aantrekkelijker te maken. Iedereen geloofde toen immers nog steeds dat als je daar ooit wat kocht, je meteen een levenslang abonnement had afgesloten (wat vroeger ook zo was). Eén van de vele zaken die we toen opgestart hebben, was het actief te gaan promoten en verkopen op verschillende events, concerten, ... Zo wilden we het merk aantrekkelijker maken en ook laten zien aan het bredere publiek dat kopen bij ECI geen 'gevaren' inhield. Op die manier heb ik diverse mensen leren kennen. Ik kwam in contact met concertorganisatoren en mensen in de entertainment wereld. Met enkele van die mensen klikte het vrij snel. Na enkele jaren in mijn job en door met die mensen samen te werken, doken de eerste ideeën op om een 'nieuw' bedrijf op te richten. Zo ontstond in eerste instantie 'Upstars'. Een pers-, communicatie- en marketingbureau dat zich specialiseerde in de artiesten, events, ... In de loop der jaren raakte ik ook betrokken in een eventbureau, begonnen we ook met digitale distributie van muziek en nog enkele activiteiten in de entertainmentsector... In 2016 ontstond het idee om alle activiteiten onder één koepel te brengen. Het duurde nog een klein jaartje om dat in een juiste structuur te gieten, de juiste naam te vinden, ... Eind 2017 hielden we 'House of Entertainment' boven de doopvont met als bestaansreden : we zijn er voor iedereen binnen de entertainmentsector, maar ook voor iedereen die iets met entertainment te maken wil hebben. Professioneel, particulier, corporate / publiek..."House of Entertainment kan dus àlles zelf doen voor de artiesten ?Pieter : "Dat maakt alleszins dat we een mooie waaier aan eigen projecten hebben, waar intern alle afdelingen aan werken. Maar alle afdelingen zijn ook afzonderlijk of in combinatie inzetbaar door externe klanten. We bieden in principe 'alles' aan. Onze eigen events/concerten/party's, label, publishing, management, bookingskantoor, juridische ondersteuning, marketing en (pers)communicatie, logistiek/operationeel/technisch voor events, beurzen, bedrijfsfeesten. Dat maakt ons ook uniek in de positionering. We hebben alle expertise in huis en kunnen op alle vlakken, binnen alle sectoren, een helpende hand zijn. Door die diverse activiteiten wordt onze ervaring ook jaar na jaar 'breder'. En niet onbelangrijk : niemand hoeft bij ons 'alles af te nemen', we zijn er voor iedereen, specifiek in wat hij/zij nodig heeft... Geen 360° contracten, geen verplichtingen om meerdere diensten af te nemen, ... Beschouw ons dus als één groot dienstencentrum waar je binnen stapt en kan kiezen waar je advies / hulp bij wenst. Trouwens, alle mensen die doorheen die jaren mee aan de doopvont stonden van die activiteiten (Kurt Frederickx, Peter Mariën, Kris Bloemen...) zijn tot op heden ook nog steeds betrokken bij het huidige 'House of Entertainment'."Hoeveel personen telt House of Entertainment ?Pieter : "Momenteel telt onze ploeg 18 mensen. Het is een fantastisch team dat tot het uiterste gaat voor z'n job. En dat is enorm fijn om dat te zien en voelen. Een gevarieerde mix aan karakters en persoonlijkheden, die toch een zekere balans houdt. Elk met zijn/haar kennis binnen vakgebied, waardoor House of Entertainment een totaalplaatje kan vormen met een topteam vol expertise. Wat me ook is opgevallen in de voorbije maanden is de solidariteit die er onderling ook heerst binnen het team. In tijden van crisis heb je mensen die enkel aan zichzelf denken en mensen die aan de mensen rondom zich denken... Het is gebleken dat elkeen binnen onze ploeg tot die tweede categorie behoorde."Wie zit er "exclusief' bij House of Entertainment ?Pieter : "Exclusief is een relatief begrip bij ons... Zoals ik eerder al zei, is niemand verplicht om 'alles' bij ons te steken. Je kan perfect een manager hebben als artiest en enkel een beroep doen op House of Entertainment voor de distributie van jouw muziek. Evengoed kan je al getekend zijn bij een platenfirma en ons enkel inschakelen voor de (pers)communicatie en marketing. Wij gaan altijd samen met onze 'klanten' kijken hoe we ze best kunnen helpen. Een artiest die wij omkaderen kan dus evengoed getekend zijn bij een ander platenlabel dan onze eigen distributie-afdeling. Er is wel degelijk zoveel mogelijk binnen House of Entertainment."Jullie zijn een bloeiend bedrijf, blijven maar groeien én plots was daar die lockdown. Had je slapeloze nachten, want àlles wat entertainment was werd immers geannuleerd. Grootse shows zoals 'I Love The 90's' tot 'Het Schlagerfestival' in Hasselt.Pieter : "Laat ons zeggen dat de voorbije maanden niet meteen de aangenaamste maanden van ons bedrijf waren. En dan druk ik me zacht uit. Ik slaap van nature nogal goed, dus dat was niet meteen een probleem. Maar dat je je zorgen maakt spreekt voor zich... Je bedrijf, je team, ... We zaten de voorbije jaren in een mooie groei, onze structuur viel in de juiste plooi, goede afspraken binnen de ploeg, alle procedures voor de komende jaren uitgewerkt. We gingen een mooi jaar draaien, de toekomst lachte ons toe en dan bots je op iets dat je totaal niet in de hand hebt. Plots zie je op iedere afdeling van het bedrijf een heuse orkaan afkomen die je niet kon voorzien. Dan is het een kwestie van snel de knop omdraaien en niet in een negatieve spiraal terecht te komen. We zijn zeer snel in 'beschermingsmodus' gegaan, kostenstructuur strak naar beneden om zo de eerste weken vooral rustig te kunnen blijven. Niemand wist op dat moment in wat voor storm we terechtgekomen waren,dus was de eerst zaak om controle te houden over het huis. Pas als alles een beetje 'normaliseerde' (als je dat al zo kon noemen) en je overzicht hebt op de situatie kan je ook rustig beginnen nadenken over mogelijke oplossingen. Hoewel dat in de omstandigheden die er toen heersten niet evident was. We gaan wellicht nog een tijdje in deze situatie zitten. We blijven dus zorgvuldig met de omstandigheden omgaan. Ontzettend jammer als je terugdenkt aan wat dit jaar had kunnen zijn, maar dat is voor iedereen zo, iedereen heeft zijn lijdensweg gehad of lopende al dan niet zowel zakelijk als privé. Niemand kon dit voorspellen, niemand kon hier iets aan doen, niemand wist in het begin wat er aan de hand was en wat er ons stond te wachten."Hoe zie je de toekomst ?Pieter : "Ik blijf positief. Dat moet ook. Dat ben je verplicht aan jezelf, je bedrijf, je team. Brood en spelen bestaat al sinds het Romeinse Rijk, mensen verdienen entertainment en we hebben allemaal nood aan ontspanning & sociaal contact. Er zal dus altijd een plaats zijn voor volwaardig en professioneel entertainment. Wij doen ook meer dan enkel events... Onze label & Publishing afdeling zorgt ervoor dat muziek tot bij de mensen komt en de artiesten daar op een correcte manier hun vergoedingen voor ontvangen ; onze marcom afdeling is op diverse terreinen actief, de managementtak omkadert artiesten en televisiefiguren op alle vlakken, ons boekingskantoor is er voor iedereen die een artiest / act / ... wil boeken voor zijn/haar feest/event; professioneel of particulier, ... Recent hebben we nog een tak 'Event Solutions' opgericht die zich focust op technisch / logistieke oplossingen op maat van een event. Groot of klein. Of dat nu over een (massa)event gaat, bedrijfsfeest, beurs, particulier feest, ... Okee, het is nu op korte termijn even zoeken naar oplossingen binnen ons vakgebied, maar in een hoekje kruipen heeft geen zin... Doelstelling voor House of Entertainment is deze periode te overleven en gezond te blijven als bedrijf. Als we daar in slagen kunnen we na al deze ellende er meteen weer tegenaan. Ik ben zelf geen wetenschapper en ik heb ook nooit die ambitie gehad, maar ik vertrouw nog steeds op de wetenschap dat er een oplossing zal komen. Is dat in de vorm van een behandeling, vaccin, ... geen idee... Maar die oplossing komt er."House of Entertainment bleef toch niet bij de pakken zitten en lanceert optredens in Puurs. Hoelang werd er over een dergelijk concept gebrainstormd ?Pieter : "Er is lang over nagedacht en lang aan gewerkt om dit te realiseren. Dat was nog in de periode dat er ook continue onzekerheid was over wat wel en wat niet zou mogen en onder welke vorm en maatregelen. Onze core business is entertainment naar het publiek brengen... Mensen entertainen... Dat konden we de voorbije maanden onvoldoende doen en daar zochten we een oplossing voor. Crowd management quasi uitgevonden door onze sector, ik denk dat wij dan ook de aangewezen sector zijn om te laten zien dat ondanks alles er toch mogelijkheden zijn. Het moge duidelijk zijn dat deze oplossing er eentje is voor de korte termijn, een druppel op een hete plaat, want op lange termijn zijn de huidig geldende maatregelen niet leefbaar voor onze sector. We wensten echter een positief signaal uit te sturen, voor onze sector, voor de artiesten, voor het publiek. Ik denk dat we er in geslaagd zijn ondanks alle maatregelen toch een gezellig en sfeervol concept op poten te zetten, om zo entertainment op een volwaardige manier aan de mensen aan te bieden." (PADI)Info : www.houseofentertainment.be,www.popupconcerten.be