Jorik Scholten, de werkelijke naam van Lil Kleine, is op 26-jarige leeftijd één van de succesvolste Nederlandse artiesten van dit moment. De release van zijn nieuwste album 'Jongen van de Straat' haalde meer dan 4,6 miljoen streams in de eerste 24 uur en 100 miljoen streams in de eerste week. Daarnaast boekt hij ook als ondernemer en kledingontwerper de nodige successen en is hij eigenaar van het drankmerk Fiorito.

Jorik is één van de meest succesvolle artiesten van Nederland. Alleen al op Instagram volgen 1,7 miljoen mensen hem op de voet. "Onder mijn groep volgers zitten veel fans. Zonder hun support had ik nooit gestaan waar ik nu sta. Die groep wil ik nu iets extra's bieden", aldus Jorik. Met zijn gepersonaliseerde app bouwt hij verder aan die cirkel van trouwe volgers. "Zeker nu ik geen concerten kan geven, kan ik via deze weg tóch op een persoonlijke manier met ze connecten." Via de Lil Kleine app worden abonnees onderdeel van zijn inner circle en hebben als eerste toegang tot concerttickets, merchandise en andere exclusieve ervaringen.

Vanaf vandaag hebben fans toegang tot de nieuwste video's. Zo neemt Lil Kleine ze via de app onder meer mee naar zijn huis en scheurt hij door de straten van Amsterdam terwijl hij vertelt over zijn wilde jaren in stad. Om de lancering extra groots te vieren, maken zijn fans de komende tijd de kans op bijzondere experiences waarmee ze letterlijk in de wereld van Lil Kleine stappen. Denk aan 'Rollen als Kleine' in een supercar, 'Chappen als Kleine' met een thuisdiner van één van zijn favoriete restaurants,' 'Shinen als Kleine' met een bezoek aan een high-end juwelier en genieten van kaviaar en champagne. (PADI)

De Lil Kleine app is vanaf vandaag voor de eerste maand gratis te downloaden opIOS en Android.Vanaf de tweede maand betaal je 2,99 per maand.

Jorik Scholten, de werkelijke naam van Lil Kleine, is op 26-jarige leeftijd één van de succesvolste Nederlandse artiesten van dit moment. De release van zijn nieuwste album 'Jongen van de Straat' haalde meer dan 4,6 miljoen streams in de eerste 24 uur en 100 miljoen streams in de eerste week. Daarnaast boekt hij ook als ondernemer en kledingontwerper de nodige successen en is hij eigenaar van het drankmerk Fiorito.Jorik is één van de meest succesvolle artiesten van Nederland. Alleen al op Instagram volgen 1,7 miljoen mensen hem op de voet. "Onder mijn groep volgers zitten veel fans. Zonder hun support had ik nooit gestaan waar ik nu sta. Die groep wil ik nu iets extra's bieden", aldus Jorik. Met zijn gepersonaliseerde app bouwt hij verder aan die cirkel van trouwe volgers. "Zeker nu ik geen concerten kan geven, kan ik via deze weg tóch op een persoonlijke manier met ze connecten." Via de Lil Kleine app worden abonnees onderdeel van zijn inner circle en hebben als eerste toegang tot concerttickets, merchandise en andere exclusieve ervaringen.Vanaf vandaag hebben fans toegang tot de nieuwste video's. Zo neemt Lil Kleine ze via de app onder meer mee naar zijn huis en scheurt hij door de straten van Amsterdam terwijl hij vertelt over zijn wilde jaren in stad. Om de lancering extra groots te vieren, maken zijn fans de komende tijd de kans op bijzondere experiences waarmee ze letterlijk in de wereld van Lil Kleine stappen. Denk aan 'Rollen als Kleine' in een supercar, 'Chappen als Kleine' met een thuisdiner van één van zijn favoriete restaurants,' 'Shinen als Kleine' met een bezoek aan een high-end juwelier en genieten van kaviaar en champagne. (PADI)De Lil Kleine app is vanaf vandaag voor de eerste maand gratis te downloaden opIOS en Android.Vanaf de tweede maand betaal je 2,99 per maand.